Alt komşum ile R10'da tanıştık :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alt komşum ile R10'da tanıştık :)
66
●
3.115
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Alt komşum ile R10'da tanıştık :)
1
2
3
4
5
6
Son
24-04-2021, 17:49:24
#1
ReklamlarNet
@
cagataysahin
; hocam ile tesadüf tanışma
24-04-2021, 17:50:02
#2
Deniz
Kurumsal PLUS
Hahahaha,ne tesadüf
24-04-2021, 17:50:22
#3
Misafir
Dünya küçük
24-04-2021, 17:50:29
#4
DenqeSiz
Vay be
24-04-2021, 17:50:32
#5
EnesCanturk
Ticari anlaşmazlık sonucu tanışma olmaması iyi olmuş
24-04-2021, 17:50:40
#6
Candogancan
Güzel, Güzel
24-04-2021, 17:50:51
#7
FenomenTayfa
hahaha olaya bak iyi denk gelmiş
24-04-2021, 17:50:51
#8
cagataysahin
Böyle şeyler milyonda bir denk gelir herhalde.
24-04-2021, 17:50:55
#9
SteersMan
güzel tesadüf
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler