düşüncenize saygım var, bana göre gereksiz...
r10 geliştiricileri yaparsa yapar tabi oy çokluğuna göre.
Forum İmzasında Spotify'da Ne Dinliyorum Botu
21
●516
- 07-05-2021, 23:03:57Al benden de o kadar @hkey;HeavenBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2021, 23:10:14O yüzden bu konuyu açtım da kimse oralı olmadımerner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım dediğimi anlamışsındır. Başarılar dilerim, güzel projeler çıkarıyorsun.