• 07-05-2021, 21:57:31
    #19
    düşüncenize saygım var, bana göre gereksiz...
    r10 geliştiricileri yaparsa yapar tabi oy çokluğuna göre.
  • 07-05-2021, 23:03:57
    #20
    HeavenBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı forumlarda çürümek yerine burada kendini daha çok geliştirirsin hkey Umarım dediğimi anlamışsındır. Başarılar dilerim, güzel projeler çıkarıyorsun.
    Al benden de o kadar @hkey;
  • 07-05-2021, 23:06:53
    #21
    Platin üye
    Foruma izin olmadan eklenti geliştirmek, bot yazmak yasak.

    Sorun yaşayabilirsiniz.
  • 07-05-2021, 23:10:14
    #22
    merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foruma izin olmadan eklenti geliştirmek, bot yazmak yasak.

    Sorun yaşayabilirsiniz.
    O yüzden bu konuyu açtım da kimse oralı olmadı