• 11-04-2021, 13:06:24
    #19
    Çok güzell vallahi hocam fotoğrafta huzur var
  • 11-04-2021, 13:06:30
    #20
    drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kartal / ayazmadayım
    soğanlıktan selamlar
  • 11-04-2021, 13:09:59
    #21
    Gerçekten harika.
  • 11-04-2021, 14:01:11
    #22
    mardinin tam olarak neresi acaba harika gözüküyor. Bir gün Türkiye turu yaparsam ilk gideceğim yerlerden birisi olabilir.
  • 12-04-2021, 00:07:40
    #23
    Buda benden (Cudi)
  • 12-04-2021, 09:27:30
    #24
    Hocam çok güzel yermiş, sabah sabah içim açıldı
  • 12-04-2021, 09:30:59
    #25
    insanı yaşadığı yerden soğutuyorsunuz bu konuyu sevmedim
  • 12-04-2021, 10:18:29
    #26
    Üyeliği durduruldu
    5 saniye bakınca insanın ömrü uzuyor. Soldaki ev benim olsun, daha ne isterim
  • 12-04-2021, 10:26:18
    #27
    Milletim köyüne bak ya
    Bizim köy harbi bitik abi hiç bir şey yok
    Adamlar köye bile gelip bina yaptılar o derece
    Yeşillik kalmadı