• 04-04-2021, 14:34:20
    #28
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşıo lduktan sonra fenalaşıp ölen bir kişi biliyorum ben 80 yaşındaydı(80 yaşında dediysek hergün oğluna ve torununa kahvaltı hazırlayan yemek yapan çamaşırını bulaşığını makinede yıkayan insandı) aşı vulur vuurlmaz aile sağlık oacağında bayıldı hastaneye kaldırıldı 4. günü öldü. kızı vicda nazabından hergün ağlıyor zorla ben yaptırdım diye.
    Az önce hastaneden geldim.
    %100 engelli kayınpederimi ve agır koah hastası kaynanama aşı yaptırdım. Kucağımda taşıdım araca araçtan eve.
    Amaç virüsten korumak ve vicdani sorumluluktan kurtulmak. Yaptırmasaydım ve ölmüş olsaydılar asıl vicdani sorumluluk bu. Biz önlemi alalım da gerisi takdiri ilahi
  • 04-04-2021, 14:38:38
    #29

    Pahalı zamanda maskeyi 5 gün, günlük yıkayıp asarak, kullandım. O parazitlerden göremedim.
    Demodex sanırım bunlar. Zararsız şeyler. Yüzümüzde bolca var
  • 04-04-2021, 15:14:05
    #30
    Evony maskelere baktım hiç birinde bulamadım. Yani yediğiniz yiyecekler vs bir çok şeyde bunlardan var. Biri de kalkmış robot demiş. Ben bir kullandığım maskeyi bir daha asla kullanmıyorum direkt çöpe atıyorum. Evde uv filtrasyon cihazı olmasına rağmen yine de kullanmıyorum.
  • 04-04-2021, 15:21:13
    #31
    uygulama ile maskede robot tespiti yapmışlar bizim milletimiz kusura bakmayın da m.al arkadaşlar m.al böyle bir mallık olabilir mi ya . tıp doktorlar dünya sağlık örgütü hastaneler proflar doktorlar uzmanlar hepsi fos zaten indirin bir android uygulama mr da çeker.
  • 04-04-2021, 15:30:17
    #32
    Ulan bunla da proveke olan insanlar var zekalarina yazık 😂
  • 04-04-2021, 16:15:57
    #33
    Robot diyor ya hahah
  • 04-04-2021, 16:17:22
    #34
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uygulama ile maskede robot tespiti yapmışlar bizim milletimiz kusura bakmayın da m.al arkadaşlar m.al böyle bir mallık olabilir mi ya . tıp doktorlar dünya sağlık örgütü hastaneler proflar doktorlar uzmanlar hepsi fos zaten indirin bir android uygulama mr da çeker.
    Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulan bunla da proveke olan insanlar var zekalarina yazık 😂
    ogrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Robot diyor ya hahah
    Hanım ablalar yakında uzaya da gider uygulamalardaki ışınları kullanarak
  • 04-04-2021, 16:39:23
    #35
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hanım ablalar yakında uzaya da gider uygulamalardaki ışınları kullanarak
    vallahi deli ediyor bu modeller beni mikroskobik düzeyde bir robot mu var yapılabilir mi mümkün mü parazit desen bakteri desen hadi neyse. robot diyor yahu mikroskobik düzeyde robot icat edilmiş insanlarına içine sokuluyor hayal dünyasına bak anasını satiyim =)
  • 04-04-2021, 17:32:39
    #36
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşıo lduktan sonra fenalaşıp ölen bir kişi biliyorum ben 80 yaşındaydı(80 yaşında dediysek hergün oğluna ve torununa kahvaltı hazırlayan yemek yapan çamaşırını bulaşığını makinede yıkayan insandı) aşı vulur vuurlmaz aile sağlık oacağında bayıldı hastaneye kaldırıldı 4. günü öldü. kızı vicda nazabından hergün ağlıyor zorla ben yaptırdım diye.
    Peki bunu sen şimdi ben ve forum ziyaretçileri kızı hariç medya yada o gözleri kıp kırmızı olan sayın bakan beyefendi de biliyor mu?
    Bilmiyor çünkü resmiyette şu ana kadar Türkiye’nin resmiyette bunu kabül etmesi 4 Nisan 2021 saat 17:30 a kadar şu an hiç olmadı
    Daha sonra olur mu bilmiyorum
    Ama DSÖ Türkiye ofisinden temsilci bir doktor medyaya haber servisi yaptı
    DSÖ Türkiye bürosuna göre aşı sonrası aşı dan kaynaklı Türkiye de ölüm HİÇ olmadı!
    Şimdi sizinde o aşı sonrası olanda aşıdan olmamış ama dünya da bu soruşturuluyor ve etkisinden dolayı ölündü diye bir sürü makale var ne hikmet bizim ülke de yok aşı kaynaklı ölüm