aşıo lduktan sonra fenalaşıp ölen bir kişi biliyorum ben 80 yaşındaydı(80 yaşında dediysek hergün oğluna ve torununa kahvaltı hazırlayan yemek yapan çamaşırını bulaşığını makinede yıkayan insandı) aşı vulur vuurlmaz aile sağlık oacağında bayıldı hastaneye kaldırıldı 4. günü öldü. kızı vicda nazabından hergün ağlıyor zorla ben yaptırdım diye.
Az önce hastaneden geldim.
%100 engelli kayınpederimi ve agır koah hastası kaynanama aşı yaptırdım. Kucağımda taşıdım araca araçtan eve.
Amaç virüsten korumak ve vicdani sorumluluktan kurtulmak. Yaptırmasaydım ve ölmüş olsaydılar asıl vicdani sorumluluk bu. Biz önlemi alalım da gerisi takdiri ilahi