• 31-03-2021, 19:50:43
    #10
    U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 senedir maske takıyorum ne korona oldum ne de beynimde parazit çıktı
    saçma sapan şeylere inanmayın.

    peçeteyi ıslatın sonra mikroskopla onu da inceleyin aynı şeyleri ondada görürsünüz
    Peçeteyi ıslattığın sıvı ile değişir
  • 31-03-2021, 19:52:37
    #11
    Aşıda da çip vardı. Bill bile çip takacaktı yalan oldu.