Maskelerimiz de parazit var !!😷😷 - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Maskelerimiz de parazit var !!😷😷
10
●
262
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Maskelerimiz de parazit var !!😷😷
1
2
31-03-2021, 19:50:43
#10
HazarHizmet
U_uR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.5 senedir maske takıyorum ne korona oldum ne de beynimde parazit çıktı
saçma sapan şeylere inanmayın.
peçeteyi ıslatın sonra mikroskopla onu da inceleyin aynı şeyleri ondada görürsünüz
Peçeteyi ıslattığın sıvı ile değişir
31-03-2021, 19:52:37
#11
Lens
Aşıda da çip vardı. Bill bile çip takacaktı yalan oldu.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler