Konu
Maskelerimiz de parazit var !!😷😷
31-03-2021, 19:50:43
#10
HazarHizmet
U_uR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.5 senedir maske takıyorum ne korona oldum ne de beynimde parazit çıktı
saçma sapan şeylere inanmayın.
peçeteyi ıslatın sonra mikroskopla onu da inceleyin aynı şeyleri ondada görürsünüz
Peçeteyi ıslattığın sıvı ile değişir