• 25-03-2021, 19:27:01
    #28
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sormak için konu açmışsın farkındasın değil mi
    Arapça bilen birinin kağıtta yazanı okuduğunda ne anlam çıkartacağını öğrenmek için açtım bu konuyu, rastgele böyle şeylere anlam yüklemeyin gibi bir cevap sorduğum soruyla tamamen alakasız
  • 25-03-2021, 19:33:21
    #29
    bunu öğrenmen(anlaman) için birinin arapça bilmesi gerekmiyor, düşünebilmen yeterli. fakat belli ki müslüman olmadığın veya bilgi için bu konularda idrak yolların tıkalı.

    muska içine yazılan şeylerin tılsım etkisi vardır, tılsım da büyü demektir. büyü ise şirktir, yapan ve yaptıranın ahirette nasibi olmayacağı kuranı kerim ile allah tarafından bildirilmiştir.

    ayrıca peygamberimiz tarafından nazarlık (ve muska) takanın işi tam olmasın dendiği rivayetler arasındadır. aynı konu geçen haftalardan birinde bu konuyu cuma da vaaz olarak verdiler.

    inançlı olmayan insan, bir kağıt parçasındaki arapça yazılar için "bu büyü mü?" diye konu açmaz.

    eğer ben yanlış anladıysam ve müslüman olduğun halde inançsızım dediğin şey sadece büyü üzerine ise yani büyüyü inkar ediyorsan, allah kelamını yok sayıyorsun demektir.

    iletişim şeklini de yaşına veriyorum. bizde geçtik bu yollardan
  • 25-03-2021, 19:33:50
    #30
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu öğrenmen(anlaman) için birinin arapça bilmesi gerekmiyor, düşünebilmen yeterli. fakat belli ki müslüman olmadığın için bu konularda idrak yolların tıkalı.

    muska içine yazılan şeylerin tılsım etkisi vardır, tılsım da büyü demektir. büyü ise şirktir, yapan ve yaptıranın ahirette nasibi olmayacağı kuranı kerim ile allah tarafından bildirilmiştir.

    ayrıca peygamberimiz tarafından nazarlık (ve muska) takanın işi tam olmasın dendiği rivayetler arasındadır. aynı konu geçen haftalardan birinde bu konuyu cuma da vaaz olarak verdiler.

    inançlı olmayan insan, bir kağıt parçasındaki arapça yazılar için "bu büyü mü?" diye konu açmaz.
  • 25-03-2021, 22:15:13
    #31
    dehost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Safran ile yazılmadığından (rengi pembemsi safranda hafif turumcumsu olur, yada resimde öyle görünmekte) büyü bazında bir değeri yok merak etmeyin problem oluşturmaz.
    Zaten kurşun kalem, tükenmez kalem gibi işler ile yapılan büyülerde tutmaz merak etmeyin.
    Safran pahalı olduğu için mi yoksa sebebi farklı mı hocam?
  • 25-03-2021, 22:17:43
    #32
    ✨18 ay Gemini Pro 200 TL
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu öğrenmen(anlaman) için birinin arapça bilmesi gerekmiyor, düşünebilmen yeterli. fakat belli ki müslüman olmadığın veya bilgi için bu konularda idrak yolların tıkalı.

    muska içine yazılan şeylerin tılsım etkisi vardır, tılsım da büyü demektir. büyü ise şirktir, yapan ve yaptıranın ahirette nasibi olmayacağı kuranı kerim ile allah tarafından bildirilmiştir.

    ayrıca peygamberimiz tarafından nazarlık (ve muska) takanın işi tam olmasın dendiği rivayetler arasındadır. aynı konu geçen haftalardan birinde bu konuyu cuma da vaaz olarak verdiler.

    inançlı olmayan insan, bir kağıt parçasındaki arapça yazılar için "bu büyü mü?" diye konu açmaz.

    eğer ben yanlış anladıysam ve müslüman olduğun halde inançsızım dediğin şey sadece büyü üzerine ise yani büyüyü inkar ediyorsan, allah kelamını yok sayıyorsun demektir.

    iletişim şeklini de yaşına veriyorum. bizde geçtik bu yollardan
    hocam büyü ve havası birbirinden ayırınız lütfen büyü belirli materyaller ile cin taifesini kullanarak yapılır havas ise hadislere ve kuranı kerimdeki ayetlerle korunmak için yapılır PEYGAMBER EFENDİMİZ (S.A.V) havasa izin vermiştir bu hadisle sabittir hatta osmanlı padişahlarının ve islam halifelerinin kıyafetleri dahi havasla doludur birgün topkapı sarayına giderseniz görebilirsiniz
  • 25-03-2021, 22:18:57
    #33
    ✨18 ay Gemini Pro 200 TL
    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Safran pahalı olduğu için mi yoksa sebebi farklı mı hocam?
    sebebi farklı hocam fiyatıyla bi alakası yok
  • 25-03-2021, 22:27:53
    #34
    Havas erbabı bir kişi yazmışsa korkmanıza gerek yok.
    Zaten yukarıda arkadaş anlatmış.
    Ben kelimeleri çeviremem. Havas ilmi ile ilgili çeşitli sohbetler dinledim. Ucu bucağı yok
  • 25-03-2021, 22:34:26
    #35
    Mültecilerin işidir banada sahilde otururken denize atmam için yaşlı bir suriyeli kadın bu şekil kağıt vermişti elimde içki var dedim işine bak teyze
  • 25-03-2021, 22:46:00
    #36
    Besmele ile başlamış Ayetel-Kürsi ile devam etmiş...