Hoş geldin SeyyİT - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hoş geldin SeyyİT
20
●
1.009
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hoş geldin SeyyİT
1
2
3
18-02-2021, 12:25:12
#19
GodLessTurtLe
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu lavuğun tipini çok merak ediyorum. Bunu R10 buluşmasına çağıralım bi güzel tokatlayıp yollayalım. (tabii gelirse
)
Seyyit resmen jet fadıl ve tosunu geçme yolunda emin adımlarla ilerliyor.
Annesi bilse böyle bi çocuk olacağını düşük yapardı kesin...
18-02-2021, 13:02:16
#20
Alengirik
Ne bitmek bilmez birşeymiş bu ya
18-02-2021, 19:28:01
#21
karamazov
2001li olduğu söyleniyor seyitin bu durumda seyit çağlı kendisi değil kardeşi veya akrabası video kaç yıl önce yüklenmiş o sesin 2001li birinden çıkması imkansız
Keras adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tipini hiç görmedim ama sesini paylaşılan bi YouTube videosundan duydum tam d0landırıcı konuşması, hafif doğu şiveli.
https://www.youtube.com/watch?v=WNcYokgkKec
Konuşan ses Seyyit direkt.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler