• 17-02-2021, 20:24:25
    #10
  • 17-02-2021, 20:25:10
    #11
    İntikam almak uzun iş, hiç kin tutmam. Bugün yapılanı yarın unuturum bile.
    • hayaletsuvari
    hayaletsuvari bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-02-2021, 20:25:46
    #12
    Hiçbir zaman yapılanı unutmam küçük veya büyük ama intikam almak için arayışa girmem gün geliyor devran dönüyor
  • 17-02-2021, 20:30:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Güç ve yetenek olmadığı için intikam alma imkanı da yok. Mecburen kin tutarım. Ama fırsat elime geçtiği anda kinimi kusarım. Çünkü bunu bünyede tutmak zararlı.
    Kindar surprise... Eğer suçu cezalandırmazsan suçlu kendini haklı sanır, ve suç işlemeye devam eder. O yüzden intikam mutlak gereklidir.
  • 17-02-2021, 20:33:10
    #14
    Zayıf insanlar intikam alır, güçlü insanlar affeder, zeki insanlar umursamazlar..
    Konfüçyüs
  • 17-02-2021, 20:33:40
    #15
    Eğer bi insana azda olsa değer verirsen intikam alırsın yoksa siktir edersin bunu kendine sorman gerek intikam alınacak kadar senin için önemli birisi mi?
  • 17-02-2021, 22:59:49
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Çeşitli kötülükleri yapan insanların bazı ortak özellikleri var.
    *1 yaptığı kötülüklerle gurur duyar
    *2 yüzsüz ve utanmaz olduğu için yaptığı kötülüğün ve verdiği zararın farkında olmaz
    *3 başkalarını ezmekten zevk alır
    *4 başka insanlara da kötülük yapmaya devam eder.

    Biz intikam almadığımız sürece başkalarına da yüzsüzlük ve terbiyesizlik yapmaya devam edecek.
    Dünyanın kötülüklerle dolu olmasının asıl sebebi de bu.
    alınan her intikamla kötülük yapan inanlar bir oranda frenlenir. Bir ihtimal karakterinde olumlu değişmeler olur.
  • 17-02-2021, 23:03:55
    #17
    Kin tutarım. O insana ömür boyu soğuk olurum. Olabildiğince karşılaşmamak isterim. Elime fırsat geçersede yüzüne yapıştırırım hatasını.