• 14-01-2021, 23:43:21
    #10
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama g kuvvetini nasıl halletmişler inanın onu da ben bilmiyorum, Sonuçta olay hareketsiz bir cisimden gerçekleşiyor. Devasa bir dönme dolapla çözülebilir ama stüdyoda sabit bir şekilde görülmekte
    Bence sadece titreşim veriyorlardır hocam. Binen kişilerin o kadar akıllı olacağını düşünmüyorum
    G kuvveti için platformu çevirmeleri gerekli. Yanal çevirirlerse g yanal yönde olur.Askeri pilotaj eğitimlerinde var. Buda yanal ivme hissi verir o yüzden yapamayacaklarını düşünüyorum.
  • 14-01-2021, 23:45:51
    #11
    Baykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sadece titreşim veriyorlardır hocam. Binen kişilerin o kadar akıllı olacağını düşünmüyorum
    G kuvveti için platformu çevirmeleri gerekli. Yanal çevirirlerse g yanal yönde olur.Askeri pilotaj eğitimlerinde var. Buda yanal ivme hissi verir o yüzden yapamayacaklarını düşünüyorum.
    olabilir 100 ıq üstünü kabul etmemişlerdir. Yayın elinde patlamamak için
  • 14-01-2021, 23:47:38
    #12
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olabilir 100 ıq üstünü kabul etmemişlerdir. Yayın elinde patlamamak için
    Temel hayatta kalma becerilerine sahip
  • 17-01-2021, 01:11:40
    #13
    show fake miş yorumlarda yazıyor ne kadar doğru bilemem ama hepsi oyuncuymuş galiba
  • 17-01-2021, 01:22:02
    #14
    slipknot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    show fake miş yorumlarda yazıyor ne kadar doğru bilemem ama hepsi oyuncuymuş galiba
    Doğru demişler, hepimiz oyuncuyuz. Kurulu bir sahnede hünerlerimizi sergiliyoruz.
    Konuyu wikipedia gördüm, videoyu sadece izledim. Olabilir olmayabilir de doğru şeylere ulaşmak çok zor. İlgimi çekti ve paylaştım
    Zamanınızı çaldım isem özür dileyebilirim. Bir daha bu şekil konu acar isem not aldım.
  • 17-01-2021, 01:32:20
    #15
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru demişler, hepimiz oyuncuyuz. Kurulu bir sahnede hünerlerimizi sergiliyoruz.
    Konuyu wikipedia gördüm, videoyu sadece izledim. Olabilir olmayabilir de doğru şeylere ulaşmak çok zor. İlgimi çekti ve paylaştım
    Zamanınızı çaldım isem özür dileyebilirim. Bir daha bu şekil konu acar isem not aldım.
    estf. hocam yanlış anlama sadece böyle bir şey varmış diye yazdım yoksa yargılamak gibi bir amacım yok