• 21-11-2020, 17:33:10
    #1
    Günlük %16.50 ile en yüksek faizi burası veriyor sanırım, kullanan var mı? Genel tecrübeleriniz nasıl?

    Enpara 12.5'de kaldı, fibabanka'da para heran yok olacakmış gibi hissediyorum, güven vermiyor.

    Nkolay & Aktifbankı merak ediyorum.
  • 22-11-2020, 16:20:57
    #2
    ben kullanıyorum hocam yaklaşık 3 aydır
  • 22-11-2020, 17:38:38
    #3
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kullanıyorum hocam yaklaşık 3 aydır
    Var mı bir sıkıntısı, müşteri hizmetleri olsun, teknik problemler vs. olsun?
  • 22-11-2020, 17:39:51
    #4
    Günlük %16 faiz derken ?

    100 lirayı bir günde 116 mı yapıyor ?
  • 22-11-2020, 18:34:21
    #5
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük %16 faiz derken ?

    100 lirayı bir günde 116 mı yapıyor ?
    Yıllık yüzde 16 faiz, ama işletmesi günlük.
  • 22-11-2020, 18:35:42
    #6
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var mı bir sıkıntısı, müşteri hizmetleri olsun, teknik problemler vs. olsun?
    herhangi bir problem yaşamadım hocam
  • 22-11-2020, 18:39:01
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Bu faiz oranlarını sürekli vermiyorlar diye biliyorum, bazısı ilk 3 ay bazısı ilk 6 ay veriyor. Daha sonra çok daha düşük faiz oranlarıyla devam ediliyor.

    İyi araştırın.
  • 22-11-2020, 18:42:02
    #8
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu faiz oranlarını sürekli vermiyorlar diye biliyorum, bazısı ilk 3 ay bazısı ilk 6 ay veriyor. Daha sonra çok daha düşük faiz oranlarıyla devam ediliyor.

    İyi araştırın.
    Hoşgeldin beş gittin olayı yok bunlarda, uzun zamandır piyasadaki en yüksek oranı veriyorlar.

    Fibabanka'da yüksek veriyor fakat saatlerce uygulamasının ve sitesini kapandığı çok oluyor.

    TEB, ing şu an Hosgeldin faizi veren bankalar.