Günlük %16.50 ile en yüksek faizi burası veriyor sanırım, kullanan var mı? Genel tecrübeleriniz nasıl?
Enpara 12.5'de kaldı, fibabanka'da para heran yok olacakmış gibi hissediyorum, güven vermiyor.
Nkolay & Aktifbankı merak ediyorum.
Nkolay & Aktifbank kullanan var mı?
7
●125
- 22-11-2020, 17:38:38Var mı bir sıkıntısı, müşteri hizmetleri olsun, teknik problemler vs. olsun?gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2020, 18:34:21Yıllık yüzde 16 faiz, ama işletmesi günlük.netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2020, 18:35:42herhangi bir problem yaşamadım hocamF.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2020, 18:39:01Bu faiz oranlarını sürekli vermiyorlar diye biliyorum, bazısı ilk 3 ay bazısı ilk 6 ay veriyor. Daha sonra çok daha düşük faiz oranlarıyla devam ediliyor.
İyi araştırın. - 22-11-2020, 18:42:02Hoşgeldin beş gittin olayı yok bunlarda, uzun zamandır piyasadaki en yüksek oranı veriyorlar.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fibabanka'da yüksek veriyor fakat saatlerce uygulamasının ve sitesini kapandığı çok oluyor.
TEB, ing şu an Hosgeldin faizi veren bankalar.