Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu faiz oranlarını sürekli vermiyorlar diye biliyorum, bazısı ilk 3 ay bazısı ilk 6 ay veriyor. Daha sonra çok daha düşük faiz oranlarıyla devam ediliyor.

İyi araştırın.
Hoşgeldin beş gittin olayı yok bunlarda, uzun zamandır piyasadaki en yüksek oranı veriyorlar.

Fibabanka'da yüksek veriyor fakat saatlerce uygulamasının ve sitesini kapandığı çok oluyor.

TEB, ing şu an Hosgeldin faizi veren bankalar.