• 13-11-2020, 21:23:56
    #1

    R10 instagram sayfasında böyle bir yorum gördüm de.Bu adamların içeride dönen ticaretten ya haberi yok yada milyarder felanlar 😄
  • 13-11-2020, 21:24:42
    #2
    Boş adam
  • 13-11-2020, 21:25:21
    #3
    Ciddiye almadıklarını göre r10 dan daha iyi durumda olan bir siteye sahipler.
  • 13-11-2020, 21:25:24
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Banlandığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam
  • 13-11-2020, 21:25:39
    #5
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banlandığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam
    Bu iyiydi 👍😂
  • 13-11-2020, 21:25:40
    #6
    Ban yiyen elemanlar.
  • 13-11-2020, 21:25:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Büyük ihtimal banlanmış biri
  • 13-11-2020, 21:25:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Foruma katıldığım bu 1 haftada 1000 TL üstü para kazandım. Bırakın asgari ücretle çalışmaya devam edip söylensinler
  • 13-11-2020, 21:25:42
    #9
    İnternetten para kazanmaya çalışıpta bir halt bilmediği için kazanamayan birisi, ciddiye almamak lazım