• 27-10-2020, 17:07:33
    #10
    demircanuzer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam o yüzden aceleyle almak istiyorum.
    Millet doğudan gelip istanbul da deli gibi araba topluyor. Niye diye sorduğumda ağabey bu araba 300-400 bin olacak diyor. Bildiğin stok yapıyorlar
  • 27-10-2020, 17:26:25
    #11
    Senin yerinde olsam 308 alırdım. Hem yüksek model, hem düşük km sorunsuz bir araç kullanırdım. Tavsiyede ederim.
  • 27-10-2020, 19:14:21
    #12
    Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin yerinde olsam 308 alırdım. Hem yüksek model, hem düşük km sorunsuz bir araç kullanırdım. Tavsiyede ederim.
    Yeni kasaları hoş onlarada bütçem yetmez hocam