• 09-10-2020, 03:55:19
    #10
    Karakter : Pala
    Söz : Güneş yokken gözlük takan adam benimdir.
  • 09-10-2020, 03:58:50
    #11
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Ne güzel istanbul beeeee !
  • 09-10-2020, 04:25:48
    #12
    Hala izlemeye devam ediyorum TV kanalında hergün iki bölüm birden veriyorlar her zamanki gibi dizinin yine hastayız.
  • 09-10-2020, 04:41:14
    #13
    Hey gidi hey, nerede o eski diziler ve filmler sürekli açar izlerim bu tarz eski filmleri ve dizileri.
  • 09-10-2020, 04:44:09
    #14
    Üyeliği durduruldu
    1 dakikaya Yasin yetişmez yeğenim 😂
  • 09-10-2020, 07:17:20
    #15
    Kimya mühendisi Abuzer kömürcü ve veliahtı mikrop Erdal favorimdir.
  • 09-10-2020, 07:20:00
    #16
    Şu diziyi izlemeyen tek benim sanırım
  • 09-10-2020, 08:14:56
    #17
    Avukati cok seviyordum ve o sirada calan sarkilari.
    Kibritci cok piskopatti.
    Ben senin icim yasamayi goze aldim
  • 09-10-2020, 08:34:37
    #18
    @Jackson;