Dostum ibucold ilacını al kesinlikle mükemmel kesiyo soguk algınlıgını. Hastaneye falan gitme berbat bir yer.
3 gün önce ateş, öksürük, vücutta kırgınlık, sırtta ağrı şikayetleriyle gittim test yapmadılar. Çubukla bogazıma baktı enfeksiyon var dedi gönderdi. 4 saat soğukta boşa bekledim.
Al ilacını ıhlamurunu, hatta acılı bide tarhana falan yap ye. Keser atar.
Son olarak, terlemek mükemmel söküyo hastalıgı
Şiddetli Soğuk Algınlığı
11
●265
- 03-10-2020, 12:35:15Teşekkürler arkadaşlar. Eczaneden Dolorin Cold ve C vitamini getirttim onları kullanıyorum + bitki çayları.