Daha iyisi sizin olsun - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Daha iyisi sizin olsun
9
●
259
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Daha iyisi sizin olsun
1
2
02-10-2020, 19:49:50
#1
Cankarmil
Arkadaşlar birkaç gündür düşüp duruyordum
Mac mi windows mu
13 mü 16 mı
2070 mi 2080 mi
Sonunda karar verip aldım
(Kefenin cebi yok)
Alırım bir hayırlı olsun
02-10-2020, 19:50:27
#2
meteberkc
Hayırlı olsun hocam, güzel günlerde kullanın
02-10-2020, 19:50:40
#3
yunusdm
Hayırlı olsun
02-10-2020, 19:51:29
#4
Zeqap
Hayırlı olsun
02-10-2020, 19:54:25
#5
Peder
Üyeliği durduruldu
Hayırlı olsun
02-10-2020, 19:54:29
#6
qrphcr
Doğru seçim. Güle güle kullanın.
02-10-2020, 19:56:51
#7
Yusuf
Hayırlı olsun hocam
02-10-2020, 20:12:10
#8
trustme
Hayırlı olsun modeli nedir
02-10-2020, 20:15:57
#9
Cankarmil
trustme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun modeli nedir
İ9 turbo 5ghz
32 ram
8gb hbm2 radeon pro 5600M
2TB ssd
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler