• 02-10-2020, 19:49:50
    #1
    Arkadaşlar birkaç gündür düşüp duruyordum
    Mac mi windows mu
    13 mü 16 mı
    2070 mi 2080 mi

    Sonunda karar verip aldım
    (Kefenin cebi yok)
    Alırım bir hayırlı olsun

  • 02-10-2020, 19:50:27
    #2
    Hayırlı olsun hocam, güzel günlerde kullanın
  • 02-10-2020, 19:50:40
    #3
    Hayırlı olsun
  • 02-10-2020, 19:51:29
    #4
    Hayırlı olsun
  • 02-10-2020, 19:54:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun
  • 02-10-2020, 19:54:29
    #6
    Doğru seçim. Güle güle kullanın.
  • 02-10-2020, 19:56:51
    #7
    Hayırlı olsun hocam
  • 02-10-2020, 20:12:10
    #8
    Hayırlı olsun modeli nedir
  • 02-10-2020, 20:15:57
    #9
    trustme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun modeli nedir
    İ9 turbo 5ghz
    32 ram
    8gb hbm2 radeon pro 5600M
    2TB ssd