• 21-09-2020, 13:15:17
    #37
    Nerede bu ünlüler diyeceğinize nerede bu yönetim diyebilirsiniz. Bir ülke ki öğrencilerin ihtiyaçlarını zenginlerden bekliyor.
  • 21-09-2020, 13:21:17
    #38
    Bağışlar kızılayda toplandığı için, yeteri kadar bağış toplanmadığının kanısındayım. Yakın zamanlarda 1 gemicik daha alınır çıkar kokusu paraların nereye gittiğinin.
  • 30-10-2020, 01:07:55
    #39
    espence adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün yapılan bağış kampanyası bir süre sonra unutulacak sonra bir futbol klübü bağış toplayacak bundan kat kat bağışlar gelecek
    Fenerbahçe'nin #winwin kampanyasında 130 milyon toplanmış başka söze gerek yok bence