Karantinadan sonra yine bir karantina.
17
●370
- 06-09-2020, 14:32:56Şöyle kardeşim ;Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sürüntü ilk verdiğimde pozitif çıktı.O zaman benden kan ve tomografi almadılar.
Bende iyileştim ancak öksürüyorum.Korktum cigerlere indimi acaba diye. Gittim bunu izah ettim o zaman gel kan ve tomografi alalım senden dediler.
Nitekim tomografide çıktı.
Yeniden sürüntü vermedim.15 gün sonra inş sürüntü , kan ve tomografi vereceğim yeniden. - 06-09-2020, 14:37:09Çok geçmiş olsun. Allah tez zamanda sağlığınıza kavuşmayı nasip etsin.