A101 e gelen notebook hk.
22
●1.046
- 05-09-2020, 19:26:51Aşırı pahalı hocam 🥺Amxmodx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2020, 00:18:11StabilBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bana da gönderir misiniz linki? hatta buraya direkt yapıştırırsanız daha iyi olur
200TL ye de bir tane ekran alırsın mevzu biter fiyatı çok yüksek bunun
fazlasyıla yüksek hemde