• 25-08-2020, 14:18:59
    #1


    Formula-1 tekrar Türkiye'deymiş. Hayırlı uğurlu olsun.

    kaynak: https://www.mynet.com/son-dakika-for...-291779-myspor
  • 25-08-2020, 14:24:17
    #2
    Duyunca çok heyecanlandım acaba seyirciye açık olucak mı
  • 25-08-2020, 14:28:21
    #3
    Kaiya1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duyunca çok heyecanlandım acaba seyirciye açık olucak mı
    Daha belli değilmiş. İstanbul Grand Prix'i 13-15 Kasım 2020 tarihlerinde yapılacakmış. Kışında o soğukta izlenmez ki.
  • 25-08-2020, 14:29:54
    #4
    AliYucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha belli değilmiş. İstanbul Grand Prix'i 13-15 Kasım 2020 tarihlerinde yapılacakmış. Kışında o soğukta izlenmez ki.
    seneler sonra gelmiş izlenmez mi be üstad
  • 25-08-2020, 14:30:50
    #5
    Hep canlı izlemek istediğim bir yarıştı ama o zamanlar İstanbulda değildim, şimdi İstanbuldayım haberi duyunca sevindim ama gidebilecek miyiz bakalım
  • 25-08-2020, 14:34:09
    #6
    Özlemiştik, hayırlı olsun