Yılbaşına kadar bekleyin hocam fiyatlar düşecek o zaman alın. Şuan fiyatlar tavanı gördü, yükselmeyi de neredeyse durdurdu zaten. bundan sonra düşüş var.
Bu fiyatlar düşmez her gün artıyor. Gelen sıfır arabaların üzerindeki zamlar faiz oranlarının artması filan bu piyasa artık bu, bunu kabul edin. Fiyatlar düşcek diye bekleyenlerin çoğu hayal kırıklığıyla karşılaşacak,