Valla bu konuda söylenecek çok söz var aslında hocam. Bende uzun zamandır bu konuda kendimce dertlenip tüm bilgisayar ile olan ilişkimi kesmeyi bile düşündüm. Yaptığımız işler artık iş olmaktan çıktı dijital köleliğe döndü artık ne yazık ki.
Ülkemizin günü kurtarma derdindeki issiz gençleri ve internetten kolay para kazanıldığını düşünen arkadaşların sağolsunlar bu işte çok büyük emekleri var. Daha birkaç ay önce foruma kayıt olmak isterken aylarca cevap beklediğimiz zamanlardan kısa bir doğrulama ile üye olunabilecek sisteme sebepsiz yere geçmedik. Hatta bu haber yapıp forumu işsiz gençlere iş kapısı olarak bile gösterildi bence.
Haber İçin Tıklayın
Bir tane video eğitim alıp webmaster, iki tane tutorial izleyip grafiker olan arkadaşlardan içimizde bolca var. Şimdi bazı hocalarım gelip her koyun kendi bacağından asılır diyenler olacak ama o iş öyle olmuyor ve olmayacak. Şimdi girip forumda 50 - 250 arasında değişen site kurulumu ilanları içine her şey dahil 500 lira site kurulumu ilanı açsam kolay kolay kimse yüzüne bakmaz konunun. Aynı durum çok uzun zamandır bionluk gibi platformlarda yaşanıyordu ve artık bende bu forumundan oradan eksik bir yanı kalmadı.
Herkes düşük fiyat vermek için birbiri ile yarışırken müşterilerde bu fiyatlara alışıyor ve artık istesek de hakkımız olan fiyatı veremiyoruz. Bu konuyla ilgili tasarımcı dayının örneklendimeli güze bir videosu var bionluk konu alınarak hazırlanmış izlemek isteyen bakabilir.
Aylık Köle Sadece 1000 TL
Sevgili hocalarım size sadece şunu demek istiyorum. Ya birlikte olup bu fiyat dengesini kurar ve uymayanları aramızdan dışlarız. Yada hepimiz bu girdabın içinde dibi boylarız. Bununla ilgili forumda kesinlikte bir çalışma yapılması gerekiyor.
Aile evinde kalarak yemeği,suyu,elektriği,interneti bedavaya getirip bunların verdikleri fiyat tekliflerinde düşünmeyen arkadaşları da fiyat tekliflerini düzenlerken tekrar düşünmeye davet ediyorum.