Arkadaşlar merhaba, hayırlı akşamlar.
Aybaşında tamamında ailelerin oturduğu binada bulunan dairemi işyeri olarak kiraya verdim. Kiralayan kişinin hemen yan binada dükkanı var. Farklı bir iş kolu için şirket açacakmış onun için bu daireyi kullanacakmış. Çok az kullanacağız sadece toplantı olduğunda falan dedi. Ben biraz çekimser kaldım ama yıllardır orada esnaf olduğu için de verelim bakalım dedim. Bugün apartman yöneticisi aradı, biz o kişiyi iyi bilmiyoruz, yan apartmanda dükkanı olmasına rağmen bizi rahatsız ediyor, burası ailelerin oturduğu bir apartman dolayısıyla biz onu da şirket de istemiyoruz apartmanda dedi.
Sizin yorumunuz ne olur bu durumda? Apartmanda işyeri olması sorun olur mu? Normal basit bir apartman burası, 11 daireli ailelerin oturduğu bir yer. Daha bilgili arkadaşlardan sağlıklı yorumlar çıkacaktır diye düşünüyorum.
Teşekkürler.
Apartman dairesinde işyeri açılması hak.
10
●261
- 12-08-2020, 22:13:00
- 12-08-2020, 22:22:34Sanki apartmanlara giren çıkan çok mu belli. Böyle bir takıntısı olan bence kendisine müstakil ev baksınByBaLTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2020, 22:26:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanununa göre "Anagayrimenkulün, kütükte mesken olarak gösterilen bağımsız bir bölümünde sinema, tiyatro, kahvehane, gazino, pavyon, bar, kulüp, dans salonu ve emsali gibi eğlence ve toplantı yerleri ve fırın, lokanta, pastahane, süthane gibi gıda ve beslenme yerleri ve imalathane, boyahane, basımevi, dükkan, galeri ve çarşı gibi yerler, ancak kat malikleri kurulunun oybirliği ile vereceği kararla açılabilir. Bu karar yöneticinin veya kat maliklerinden birinin istemi üzerine bütün bağımsız bölümlerin kat mülkiyeti kütüğündeki sahifelerine şerh verilir."
- 12-08-2020, 22:26:38Aynen bu durum konu sahibinin de inşallah başına böyle bişey gelir diyelim belki ozaman anlar yaptığının doğru olmadığını.ByBaLTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2020, 23:46:12Mesken geçiyor hocam evet. Kat maliklerinin imzası yok tabi zaten vermezlermiş de. Ben bilmiyordum imzaları gerektiğininokie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam hemen bitişik binada olduğu için memnun değillermiş, geceleri falan bile ses çıkarıyorlar giren çıkan oluyor dedi.Pinkmanes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Empati kurmama gerek yok çünkü bulunduğum apartmanda da yaklaşık 3 senedir ofis var. Dolayısıyla kötü komşu sadece ofisle olmaz. Ev alma komşu al diye boşuna dememişler. Tabi benim de şikayetçi olduğum konular var ama 3 yıldır ciddi bir sorun yaşamadık hatta güvenlik kamera sistemleri bizim için de iyi bişey sonuçta.ByBaLTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef öyle. Benim oturduğum apartmanda 8 daire var, biri ofis diğerleri daire. Dairelere giren çıkanları da tanımıyorum. Yeri geliyor gece rahatsız ediyorlarmahmutk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kiralayan kişinin dediğine göre yeni firma kurmuş. Orada sabit eleman bulundurmayacakmış. O işiyle ilgili müşteri gelirse orada ağırlayacakmış. Ayda bikaç kez anca olur falan dedi.cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocamRorschach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beddua mı ne bu? Ben sizin gibi katı biri olsam gelip burada yorum istemezdim konuyu bilenlerden. Kiracıyı yarın arayıp kirayı iptal ettiğimi söyleyeceğim zaten. Fakat bilenlerden yorum rica ettim adamla bilgili olarak konuşmak için, daha bilgili hareket etmek için. Ama sizin gibi böyle düz mantık insanlar da gelip saçma sapan yorumlar yapınca konu dağılıyor maalesef.CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle