Korona patlak vermeden bir kaç gün önce kayıt olmuştum yazılım için sınıf eğitimleri yapılmadı onun yerine ek olarak ücretsiz bir şekilde uzaktan eğitim verelim sınıf eğitiminiz yerinde dursun diye teklif ettiler. Ödeme konusunda almadığım eğitimin parasını istiyorlar biraz sıkıntılı bu konuda. ikinci dalga önlemleri alınınca sınıf eğitimi ertelenir ödeme konusunda sıkıntı yaşayabilirsiniz.