Herkese merhaba
pandemi den galiba 2.ödeme alanlar var.Ve dün itibari ile ödemeler başladı.Aramızda alanlar var mı?
Pandemi Sosyal Destek Hakkında
10
●207
- 30-07-2020, 22:39:06
- 30-07-2020, 22:42:16ya bir bana mı çıkmıyor bu , çıksa biraz nefes alacağım, cidden yazık ya
- 30-07-2020, 23:00:01Kaymakamlığa gönderilmiş. Hala inceleme sürecinde ise güncellenmeyip muhtemelen red yemiştir diye okudum birkaç yerde. Bu saatten sonra değişmez gibi..Burakozdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2020, 23:14:36Veriyorlar, arkadaşım aldı.Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle