• 30-07-2020, 22:39:06
    #1
    Herkese merhaba
    pandemi den galiba 2.ödeme alanlar var.Ve dün itibari ile ödemeler başladı.Aramızda alanlar var mı?
  • 30-07-2020, 22:40:31
    #2
    2. Ödeme verceklerini sanmıyorum
  • 30-07-2020, 22:40:37
    #3
    takip ediyorum konuyu
  • 30-07-2020, 22:42:16
    #4
    ya bir bana mı çıkmıyor bu , çıksa biraz nefes alacağım, cidden yazık ya
  • 30-07-2020, 22:42:56
    #5
    başvuralı aylar oldu. daha başvuru sürecinde
  • 30-07-2020, 22:45:26
    #6
    Haneden bir kişi alınca bir daha başvuru kabul etmiyorlar basvurunca red veriyor direk. Sistemde yazıyor.
  • 30-07-2020, 23:00:01
    #7
    Burakozdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başvuralı aylar oldu. daha başvuru sürecinde
    Kaymakamlığa gönderilmiş. Hala inceleme sürecinde ise güncellenmeyip muhtemelen red yemiştir diye okudum birkaç yerde. Bu saatten sonra değişmez gibi..
  • 30-07-2020, 23:00:34
    #8
    ihtiyaci olan disinda herkes aliyor maaalesef
  • 30-07-2020, 23:14:36
    #9
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. Ödeme verceklerini sanmıyorum
    Veriyorlar, arkadaşım aldı.