Papara Çöküyormu - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Papara Çöküyormu
11
●
357
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Papara Çöküyormu
1
2
16-07-2020, 18:32:03
#10
gulseren
bende şuan açılıyor. sıkıntı yok gibi. bildirim banada geldi ama umursamadım. şuan giriliyor.
16-07-2020, 18:33:55
#11
Eness0
Bende giriyordu. USD/EURO olayı için uygulamayı güncelledim girmiyor artık.Bi eski versiyonda problemsiz giriyordu.
16-07-2020, 18:34:13
#12
Optical
Bende sıkıntı yok gayet hızlı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler