• 03-07-2020, 17:53:08
    #1
    • AB'nin en fakir ülkesi Bulgaristan artık Türkiye halkından daha zengin.
    • Bulgaristan'da kişi başına düşen yıllık milli gelir Türkiye'yi 2020 itibarıyla tarihte ilk kez aştı.
    • Türk Ekonomisi inkar edilemeyecek derecede derin bir sıkıntı içerisinde.

    Edit: Veriler Dünya Bankası'na ait: https://data.worldbank.org/indicator...ocations=TR-BG

  • 03-07-2020, 17:54:11
    #2
    Ben hep 50 liralik zenginim
  • 03-07-2020, 17:54:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Baya dik yükselirken gezi parkıyla inişe geçmiş ekonomi
  • 03-07-2020, 17:55:06
    #4
    Ehonomimiz çoh ei avrupa gısganıyor.
  • 03-07-2020, 17:55:22
    #5
    Yav ben zaten hep 50 tl lik alıyorum, Alamanya bizi kıskanıiii !!!
  • 03-07-2020, 17:55:43
    #6
    Kim söylüyor bunları ?
  • 03-07-2020, 17:56:04
    #7
    ben hep 50liralık alıyorum
  • 03-07-2020, 17:56:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    R10 'a kısıtlama.getireceğler yapmayın 😂
  • 03-07-2020, 17:56:57
    #9
    ben yorumları okumaya geldim