Elfida değil aslında Beyzanur'muş
13
●427
- 20-06-2020, 18:37:09Bunu sevdiğim kız çok severdi babası yoktu.ibrahimdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen bazı şarkıları onlar dinliyor diye dinliyorduk. - 20-06-2020, 18:40:59Kullanma be reistunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elfida çok dinlerim bende çok anlam taşır Hüseyin kağıt çok güzel söylerMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende inanılmaz derecede duygulandımSebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-06-2020, 18:44:37Eskiden şarkıların bir yazılma amacı varmış sanki, ama şimdikiler....
