• 18-06-2020, 20:07:09
    #28
    Hayırlı olsun, mutluluklar dilerim
  • 18-06-2020, 20:19:10
    #29
    Çanakkale Lapseki yolunuz düşerse bir mesaj atmanız yeterli hocam

    Mutluluklar dilerim..
  • 18-06-2020, 21:11:17
    #30
    İzmir’in kalbi olan Alsancak’tayım. Mutlaka bekliyorum ☺
  • 19-06-2020, 01:08:48
    #31
    Keşke Tekirdağa gelseydiniz de misafir etseydim
  • 19-06-2020, 01:37:52
    #32
    Hayırlı olsun hocam bir ömür mutlu olun