• 18-06-2020, 02:14:39
    #1
    Herkese merhaba, güzel geceler.

    COVID-19 sürecinde @pnrcrk; ile düğünümüzü ertelemiştik. Geçen hafta birden aldığımız kararla birlikte 8 yıllık birlikteliğimiz için nikah işlemlerini gerçekleştirdik ve imzalarımızı attık.


    Bu hafta sonu Samsun'dan motosikletimizle yola çıkıyoruz, Balıkesir bölgesinden giriş yapıp, Ege ve Akdeniz sahillerinde gezeceğiz. Bu bölgede olan, vakti olan arkadaşlarla tanışmak, çay içmek isteriz. Müsait olanlar yorum yaparsa, illerine yaklaştıkça mesaj atarak iletişim kurmaya çalışacağız

    Dipnot: Bu süreçte bazı görev ve sorumluluklarımızı ertelemek zorunda kaldık, bazı mesajlara dönüş yapamadık. Hepsini kısa bir süre içerisinde telafi etmeye çalışacağız. Kusurumuza bakmayın, tatlı bir telaşa giriştik.
  • 18-06-2020, 02:16:02
    #2
    PREMIUM SEO
    Mutluluğunuz daim olsun hocam. Yöresel yemekleri yemeden gitme derim o daha çok şey katıyor.
  • 18-06-2020, 02:16:13
    #3
    Hayırlı olsun. Ancak geziyi yapmayın hocam virüs nereden geliyor cidden belli olmuyor daha yeni evlisiniz atmayın kendinizi riske. Bir yer seçin kalın orada.
  • 18-06-2020, 02:17:28
    #4
    Mutluluklar dilerim. İzmir / Karabağlar tarafına yolun düşerse dükkana beklerim tekrar mutluluklar dilerim Allah mutluluğunuzu daim etsin.
  • 18-06-2020, 02:17:50
    #5
    Hayirli olsun hemşerim Samsuna geri dönüşte beklerim bi kahveye
  • 18-06-2020, 02:19:59
    #6
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutluluğunuz daim olsun hocam. Yöresel yemekleri yemeden gitme derim o daha çok şey katıyor.
    Yemeksiz olur mu yahu COVID sebebiyle biraz temkinli davranacağız ama temizliğine inandığımız restoranları asla es geçmeyiz

    blap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Ancak geziyi yapmayın hocam virüs nereden geliyor cidden belli olmuyor daha yeni evlisiniz atmayın kendinizi riske. Bir yer seçin kalın orada.
    Konaklamayı çadır olarak yapıyoruz zaten, kendi eşyalarımızla zaman geçireceğiz. Yemek takımlarımızı da yanımızda taşıyor, kendi eşyalarımızı kullanıyoruz. Motosikletin de bir çantasını dezenfektan ve temizlik malzemelerine ayırdık. HES uygulamasını efektif kullanıp, bir risk hissedersek uzaklaşıp, mümkün mertebe kalabalıklardan uzak kalmaya çalışacağız. Uyarınız için teşekkür ederim



    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutluluklar dilerim. İzmir / Karabağlar tarafına yolun düşerse dükkana beklerim tekrar mutluluklar dilerim Allah mutluluğunuzu daim etsin.
    Çok isterim, yaklaşırken zaman durumuna göre haber etmeye çalışacağım

    ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayirli olsun hemşerim Samsuna geri dönüşte beklerim bi kahveye
    Hay hay seve seve Döner dönmez haberleşelim.
  • 18-06-2020, 02:21:45
    #7
    Bizde dün 5 senelik ilişkimizi sonlandırdık Çıktığınız bu tatlı yolculukta mutluluklar dilerim herşey gönlünüzce olsun inşallah
  • 18-06-2020, 02:22:26
    #8
    Hayırlı olsun, mutluluğunuz daim olsun. İyi tatiller
  • 18-06-2020, 02:23:53
    #9
    MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde dün 5 senelik ilişkimizi sonlandırdık Çıktığınız bu tatlı yolculukta mutluluklar dilerim herşey gönlünüzce olsun inşallah
    Çok teşekkür ederiz, sağolun. Umarım sizin için de geleceğe mutluluk serpiştirebileceğiniz adımlar kısa sürede karşınıza çıkar.

    CCTNKY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, mutluluğunuz daim olsun. İyi tatiller
    Çok teşekkürler.