COVID-19 sürecinde @pnrcrk; ile düğünümüzü ertelemiştik. Geçen hafta birden aldığımız kararla birlikte 8 yıllık birlikteliğimiz için nikah işlemlerini gerçekleştirdik ve imzalarımızı attık.


Bu hafta sonu Samsun'dan motosikletimizle yola çıkıyoruz, Balıkesir bölgesinden giriş yapıp, Ege ve Akdeniz sahillerinde gezeceğiz. Bu bölgede olan, vakti olan arkadaşlarla tanışmak, çay içmek isteriz.
Müsait olanlar yorum yaparsa, illerine yaklaştıkça mesaj atarak iletişim kurmaya çalışacağız 
Dipnot: Bu süreçte bazı görev ve sorumluluklarımızı ertelemek zorunda kaldık, bazı mesajlara dönüş yapamadık. Hepsini kısa bir süre içerisinde telafi etmeye çalışacağız. Kusurumuza bakmayın, tatlı bir telaşa giriştik.
