• 11-06-2020, 10:20:02
    #1
    gurbetçilerin yaşadığı ülkeyi sürekli kötüleyip, ürünleri tl'ye çevirip türkiye'de daha ucuz türkiye cennet demeleri sorunsalı. dönün ülkenize zorla tutan mı var?
  • 11-06-2020, 10:31:56
    #2
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    Kaç tane almancıyla görüştüysem hepsi kötülüyor almanyayı hepsinin altında bmw. Burada yaşasalar neye bineceklerdi acaba nasıl yaşayacaklardı
  • 11-06-2020, 10:44:40
    #3
    Bi de "o kadar kötüyse bırak gel" deyince hepsi binbir bahane buluyor...
  • 11-06-2020, 11:02:04
    #4
    Almanya'da sol partiye, Türkiye'de sağ partiye oy veren kitlenin çevirmesidir. Doların-Euronun değer kazanması her zaman işlerine gelir.
  • 11-06-2020, 11:55:10
    #5
    orada fakir ama buraya gelince zengin olan kesim onlar.
    Kur farki
  • 11-06-2020, 12:25:18
    #6
    maaş ordaki gibi olsun ama harcarken fiyatlar trdeki gibi olsun istiyorlar. bir kaç yılda bir gelince yaşadıkları harcama bayramı hergün olsun istiyorlar ama öyle olmuyor malesef.
  • 04-07-2020, 21:39:18
    #7
    üzerime alındım..
  • 04-07-2020, 21:40:53
    #8
    Gerizekaliliklarindandir!
    Alim gucu diye bir seyden haberleri yok...
    • dev
    dev bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-08-2020, 09:05:06
    #9
    Kotuleme sebebi mevcut durumun daha onceki durumdan kotu olmasi, Abd icinde surekli aynisini soylerler eskiden ayda $60-80 k kazanirken bu gelir birden $20-30k ye dusunce insanlar dogal olarak kotu oldugu algisina kapiliyor. Kar majlari her gecen gun dusuyor yapacak bir sey yok rakebetci piyasalar