• 28-05-2020, 01:36:22
    #1
    Arkadaşlar yarım saaat evvel ev arkadaşımla sözlü tartıştik ve sinir krizi geçirip beni darp etti bende polise şikayet ettim polis hastaneye götürdü rapor falan aldırdı şimdi karakoldayiz nasıl bir yol izlemem lazim
  • 28-05-2020, 01:37:19
    #2
    Şilayetçinol ve durumu tüm şeffaflığıyla anlat zaten sonrasında polisler yönlendirirs eni
  • 28-05-2020, 01:38:10
    #3
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şilayetçinol ve durumu tüm şeffaflığıyla anlat zaten sonrasında polisler yönlendirirs eni
    Sosyal mesafeden dolayi ceza yiyeceksiniz ikimizde diyor ben darp edildim bendemi yiyeceğim? İkinizde diyor
  • 28-05-2020, 01:38:14
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal mesafeden dolayi ceza yiyeceksiniz ikimizde diyor ben darp edildim bendemi yiyeceğim? İkinizde diyor
    şikayetçi olmaman için yol yapıyor..
    darp raporu al. şikayetçi ol.
  • 28-05-2020, 01:39:07
    #5
    Şuan bence cep telefonunu bırak ve polislere yardımcı ol. Kafan tek yerde olsun. Konu ne olduğu bilinmediği için haklısın veya haksızsın bilinmediğinden ne dense yalan olur
  • 28-05-2020, 01:39:23
    #6
    Darp raporu alın, cezaya da itiraz edersiniz zaten.
  • 28-05-2020, 01:40:25
    #7
    KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal mesafeden dolayi ceza yiyeceksiniz ikimizde diyor ben darp edildim bendemi yiyeceğim? İkinizde diyor
    Sosyal mesafeyi bilemem amaşikayetçi olırsan iş mahkemeye gider
  • 28-05-2020, 01:40:48
    #8
    Bence sakinleşip ev arkadaşınla konuşsaydın direkt arkadaşın sonuçta tabi ki sende yersin cezayı geçmiş olsun hem dayak hem ceza
  • 28-05-2020, 01:41:04
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yakında "kapı çalıyor ne yapmalıyım" diye konu açılacak diye korkuyorum. Hocam alınmayın lütfen ama karakoldasınız oradaki polis abilerden başka kim bilebilir nasıl süreç izleyeceğinizi?