R10'a Saldırı mı Yapılıyor? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'a Saldırı mı Yapılıyor?
19
●
570
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'a Saldırı mı Yapılıyor?
1
2
3
17-05-2020, 15:51:29
#19
CasperTR
speedtest yaptım hatta bende mi sorun var diye, r10'da bir yavaşlık mevcut düzelir kısa zamanda
17-05-2020, 17:22:22
#20
ResimBox
Rutin bir saldırı. Haftada minimum 2-3 gün ve genelde de hafta sonuna denk getirecek şekilde uğraşıyorlar forumla.
Saldırı yapan arkadaş sanırım pazar günleri müsait olabiliyor.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler