Coca Cola Mersin Fabrika'da 9 aylık serüvenim
30
●2.240
- 02-05-2020, 12:31:44Üyeliği durduruldugerçekten gizli ve özenle öyle titizlikte üretiliyor ki
ve bir gün ziyaret etmenizi öneririm
yazılacak çok şey var da bir cümleye sığdırdıkHussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
:d :dcivandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-05-2020, 12:33:26Üyeliği durdurulduyine sorularınız olursa bildiklerimi cevaplarım
memur kısmında görev yapmıştım üretim alanlarında çok gezme imkanımız olmuyor vakit olmuyor daha doğrusuDijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2020, 12:35:06Coca-Cola tadım testinde daha iyi olduğu için Pepsi kullanılıyormuş hocam doğru mudur?

ve bir gün ziyaret etmenizi öneririm