• 15-04-2020, 22:14:49
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Dolar ve altın sayfa yeniledikçe yükseliyor. Sizce ilk 6 aylık ve son 6 aylık dönemlerde durum ne olur?

    Altın ve dolara yatırım yapmak şu dönemde mantıklı mı?
    https://tr.investing.com/currencies/usd-try
    https://tr.investing.com/currencies/gau-try

  • 15-04-2020, 22:15:51
    #2
    Evlenilmez de bu gidişle
  • 15-04-2020, 22:15:58
    #3
    Elimdeki son parayla dün 0.81 gram altın almıştım. Şimdiden 10 lira falan kazandırdı 😂
  • 15-04-2020, 22:16:46
    #4
    Dışa bağımlılık olduğu sürece döviz yükselecek.
  • 15-04-2020, 22:17:40
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dolarda 7 gibi altında 400 gibi bir kar satışı yapılabilir. Bir geri çekilme gelmesi muhtemel. Geri çekilmeden sonra tekrar almak gayet mantıklı olur. Hükümetin IMF ya da FED ile anlaşması da çok önemli. IMF ile anlaşma ya da FED tahvil alımı doları 6.50'ye çeker. Altın için de Ons fiyatını takip etmek lazım.
  • 15-04-2020, 22:17:52
    #6
    Şu dönemde yapılacak her türlü değişikliği büyük kumar olarak görüyorum. Çünkü dünya anormal bir süreçten geçiyor. Bu hastalık bittiğinde ne olacağını kestirmek çok mümkün değil. Çok keskin hareketler olabileceğini düşünüyorum
  • 15-04-2020, 22:19:01
    #7
    dolar 7 yi görebilir YTD.
  • 15-04-2020, 22:19:02
    #8
    Amerika bu kadar çok dolar basmış, nasıl çıkar anlam veremiyorum.
  • 15-04-2020, 22:21:10
    #9
    Sadece Türkiye için değil uluslararası da iş almaya başladım çünkü ülkeme az da olsa katkı sağlayarak para girişi sağlamak istiyorum.