• 15-04-2020, 22:22:39
    #10
    valla dolar alıyorum bende ama bankalara ne kadar güven olur bilmiyorum.
  • 15-04-2020, 22:24:22
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Elimdeki son paramı dolara yatırdım Qnb bankasından 35₺ zarar ediyorum ben yazık ki
  • 15-04-2020, 22:29:05
    #12
    Hiçbir ülkenin 1 hafta sonrasını görebildiğini tahmin etmiyorum. altın ve doların yükselmesi ise suni gibi geldi bana. en güzeli olduğun yerde kalmak. dolara veya altına yatırım yaptığında keskin bir düşüş gelme ihtimali var. çünkü almanya amerika ingiltere hepside aynı şekilde para basmakla meşgul.
  • 15-04-2020, 22:35:08
    #13
    https://youtu.be/x8f25BUaqPE
    Bu adami dinleyin tavsiye ederim
  • 15-04-2020, 22:41:44
    #14
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika bu kadar çok dolar basmış, nasıl çıkar anlam veremiyorum.
    Dolar Türkiye'ye gelmediği sürece çokta güzel çıkar
  • 15-04-2020, 22:45:38
    #15
    Yaklaşık 1 ay önce 287,5 gram altın aldım 321 TL den. Gerisini sen hesapla abi.

    Yani 1 ay önce 92.287 TL verdim
    Şimdi ederi 109,968 TL korkunç rakamlar. Sevineyim mi yoksa üzüleyim mi bilemedim.
  • 15-04-2020, 22:49:57
    #16
    oguzhanweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://youtu.be/x8f25BUaqPE

    Bu adami dinleyin tavsiye ederim
    hocam hayattan soğudum yeminle
  • 15-04-2020, 22:53:51
    #17
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Durum vahim artık..
    Allah sonumuz hayır etsin inşallah.
  • 15-04-2020, 22:55:21
    #18
    Bu hastalık bittiğinde ne olacağını kestirmek çok imkansız