Bunalıma girenler
14
●219
- 12-04-2020, 18:15:24Selamlar değerli forum arkadaşlarım bedeli karantina yapanlardanım. Günlük olarak nereden baksanız iş güç haricinde bi 6-7 saatim kalıyor. Çok düşünecek zamanım ve bunalıma girecek çok zamanım oluyor. Canım sıkıldığında hiç kafama takmayacağım şeyler kafama takılmaya başlıyor. Sizde oluyor mu?
- 12-04-2020, 18:19:20Hocam cidden evde duran biri değilimdir genellikle o yüzden entresan geliyorBromen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2020, 18:21:44Normal bir zaman içerisinde değiliz fiziki sağlıktan ziyade ruhsal olarak çoğumuz bitiklerdeyiz. En büyük sorun belirsizlik olması, ne zaman biteceği konusunda kimsenin fikri yok. Ne zaman biteceğini bilsek ve beklesek bu günler de geçer diyeceğiz ama belirsizlik yoruyor.
- 12-04-2020, 18:21:44hocam bulabildiğim bütün uğraşları nedenim galibabilgilens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle