• 12-04-2020, 18:15:24
    #1
    weo
    Kurumsal Üye
    Selamlar değerli forum arkadaşlarım bedeli karantina yapanlardanım. Günlük olarak nereden baksanız iş güç haricinde bi 6-7 saatim kalıyor. Çok düşünecek zamanım ve bunalıma girecek çok zamanım oluyor. Canım sıkıldığında hiç kafama takmayacağım şeyler kafama takılmaya başlıyor. Sizde oluyor mu?
  • 12-04-2020, 18:18:37
    #2
    Hemde nasıl hocam geçen gün acaba hayvan olsaydım nasıl olurdur ? Düşünebilir miydim ? Aramızda arkadaşlarla nasıl konuşurduk ? Gibi sorular gelmeye başladı
  • 12-04-2020, 18:19:20
    #3
    weo
    Kurumsal Üye
    Bromen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemde nasıl hocam geçen gün acaba hayvan olsaydım nasıl olurdur ? Düşünebilir miydim ? Aramızda arkadaşlarla nasıl konuşurduk ? Gibi sorular gelmeye başladı
    Hocam cidden evde duran biri değilimdir genellikle o yüzden entresan geliyor
  • 12-04-2020, 18:19:54
    #4
    boşvakitlerinizi geçirecek uğraşlar edinince vaktiniz bile kalmıyor
  • 12-04-2020, 18:20:54
    #5
    Evet çok şey takabiliyorum kafama, Psikolojim iyice bozuldu, Virüs olmayım derken deli olacam.
  • 12-04-2020, 18:21:44
    #6
    Normal bir zaman içerisinde değiliz fiziki sağlıktan ziyade ruhsal olarak çoğumuz bitiklerdeyiz. En büyük sorun belirsizlik olması, ne zaman biteceği konusunda kimsenin fikri yok. Ne zaman biteceğini bilsek ve beklesek bu günler de geçer diyeceğiz ama belirsizlik yoruyor.
  • 12-04-2020, 18:21:44
    #7
    weo
    Kurumsal Üye
    bilgilens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boşvakitlerinizi geçirecek uğraşlar edinince vaktiniz bile kalmıyor
    hocam bulabildiğim bütün uğraşları nedenim galiba
  • 12-04-2020, 18:22:15
    #8
    weo
    Kurumsal Üye
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet çok şey takabiliyorum kafama, Psikolojim iyice bozuldu, Virüs olmayım derken deli olacam.
    +1 hocam
  • 12-04-2020, 18:22:29
    #9
    Aklım bu aralar gidiyo geliyo