• 04-04-2020, 22:29:44
    #10
    Katılıyorum hocam, birçok büyük şirket dahi çalışanlarına bu maskelerden veriyor. Kullan-at maskeler gerçekten çok pahalı. Bununla ilgili bir doktor görüşü yok mu acaba?
  • 04-04-2020, 22:31:41
    #11
    Bugün R10 da nano maske satan X şahısıyla aramda geçen diyalog :
    http://prntscr.com/rt2v4a
  • 04-04-2020, 22:32:57
    #12
    Sağlam adam hasta olur bu maskeyi takınca
  • 04-04-2020, 22:33:17
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim arkadaşta ucuzluk pazarında satıyor. whatsapp durumunda gördüm. abi bu nedir insanı asıl cahillik öldürür.
  • 04-04-2020, 22:34:06
    #14
    Termal İclikten kesip kesip maske die yapistiolar ahahahah
  • 04-04-2020, 22:35:17
    #15
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değil biraz önce gördüm 3 tanesini 70e satıyorlar
    Pazarda 4 liradan veriyorlardı
    Antibakteriyel bezden yapmişlardır oyüzdendir
  • 04-04-2020, 22:38:44
    #16
    Zaten alanlarda makine de yıkamadan kullanmasın
  • 04-04-2020, 22:39:58
    #17
    Forum içerisinde de satışının çok olduğunu gördüm. Bu hassas süreçte gerekli sağlık şartlarını sağladığını onaylı olmayan ve doğrulaması yapılamayan hiçbir ürünün satılmaması gerekiyor. İnsan hayatı bu kadar ucuz değil. Olmamalı.
  • 04-04-2020, 22:45:03
    #18
    Maske 7/24 kullanılacak bir malzeme değil zaten kullan at bir malzeme onuda geçtim inşaatta çalışanların %90'ı bu maskelerin bi naneye yaramadığını biliyor maske kullanmak yerine bilinçlenmeliyiz.