• 24-03-2020, 16:13:20
    #1
    Selam arkadaşlar, komşusu olduğum PTT iş yeri Fatura ve Cep Lira yüklemeyi durdurduklarını söyledi ve artık haftanın sadece 3 günü açık olacaklarını söyledi.

    Bilginize..
  • 24-03-2020, 16:15:33
    #2
    Kaynak hakkında bilgi verir misin?
  • 24-03-2020, 16:17:27
    #3
    Kardesimde gitti fatura almiyoz demisler
  • 24-03-2020, 16:21:17
    #4
    tRn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaynak hakkında bilgi verir misin?



    Bayii'si olduğum ödeme kuruluşundan gelen bilgi fişi. Hafta da üçgün kapalı kalmasıda PTT Memurunun söylediği bir olay.
  • 24-03-2020, 16:22:10
    #5
    aynen fatura ödeme durdu ama 3 gün değil dönüşümlü çalışacaklar muhtemelen
  • 24-03-2020, 16:39:56
    #6
    @tRn; arayıp sordum ptt de çalışan arkadaşları dönüşümlü çalışıyorlar fatura almıyorlar sosyal yardım parası alanları ödemiyorlar kart verip online sisteme geçmişler kapanma yok.
  • 24-03-2020, 16:58:42
    #7
    Üç gün çalışma işi nasıl olacak acaba
  • 24-03-2020, 17:02:42
    #8
    Çok Doğru karar. Valla o vezne de ki çalışanlara üzülüyorum. Yasak olmasına rağmen yaşlı dolu içerisi