https://www.r10.net/sorum-var/401889...post1087023232
Bunkonuda sizlerin yorumu ne olabilir ben bu sorunu nasıl asabilirim
@krsadlacin;
Kullanabileceğiniz Tüm Ödeme Firmaları
160
●26.886
- 09-12-2024, 11:03:00Hâlâ kullanıyor musunuz?U9ursa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada shipy ne durumda arkadaslar kullanan var mi? - 09-12-2024, 11:09:08iyzico döviz ile ödeme alacaksanız sıkıntı yaratıyor (Konu bddk ile ilgili, TL itibarını korumak için bir düzenleme yapılmış)
Euro ile sorunsuz ödeme alabileceğim ve doğrudan hizmeti aktif edebileceğim hangi ödeme firmasını tavsiye edersiniz. (woocommerce kullanıyorum) - 03-03-2025, 23:07:04Konuya Vallet'i eklemediğim için çok eleştirilmişti ve kendileri pm atıp konuya eklememi istemişlerdi. Tüm bunlara rağmen eklememiştim. Neden olduğu umarım artık anlaşılabiliyordur