İlk Oynadığınız Bilgisayar Oyunu Nedir?
101
●1.515
- 23-02-2020, 00:32:05SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGTA 3 en sevdiğim oyunlardan birisidirRedDunyam21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence yeri dolmaz diğer gta serilerinde.
İNternet kafede direksiyon vardıCouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normal internet kafe fiyatının 2 katıydı fiyatı. 2 gün normale gitmez oraya gider midtown oynardık.
kedi felan vardı adamla uyurken uyandırmadan dolaba felan saklanıyorduk varmı bilen