• 21-02-2020, 23:42:35
    #1
    ----Edit----
    Çok şükür
    ----Edit----


    Artık harbiden b*ku çıktı, yasaklanmalı artık bu ne arkadaş ya? Zaten etik de değil..
  • 21-02-2020, 23:44:52
    #2
    valla tam ben ekran görüntüsü aldım konu açıcaktım sen açmışsın açmıyorum yenisini. Yönetim bari maske kategorisi açsın orada toplansın bütün konular

  • 21-02-2020, 23:45:34
    #3
    Acaba maske için ayrı bir kategori mi açılsa.
  • 21-02-2020, 23:46:22
    #4
    Aslında olay tamamen @Reklamweb; ile ilgili. Maske ile açılan tüm konulara aynı mesajı gönderdiği için anasayfamız berbat hale geldi. İlgili arkadaşın forum kullanmayı bilmesi gerekiyor.
  • 21-02-2020, 23:47:00
    #5
    Kısa süreli olaylar bunlar, Mart'ta ortalık karışır. 1-2 hafta sonra da stokçuluktan içeri alınanlar karakola çağırılınca foruma konu açar.
  • 21-02-2020, 23:47:26
    #6
    Maskeli beşler R10.
  • 21-02-2020, 23:47:29
    #7
    RebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa süreli olaylar bunlar, Mart'ta ortalık karışır. 1-2 hafta sonra da stokçuluktan içeri alınanlar karakola çağırılınca foruma konu açar.
    Sabırsızlıkla bekliyorum
  • 21-02-2020, 23:48:32
    #8
    anylock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maskeli beşler r10.
    😂😂😂
  • 21-02-2020, 23:48:50
    #9
    İlan açıyolar MASKE ALINIR diye satan yok,MASKE SATILIR diye ilan açıyolar alan yok ben çözemedim bu işi