• 04-02-2020, 23:00:15
    #10
    ayoft.com
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara nın gözünü seveyim maksimum 2 araçla istediğin noktaya yarım saatte gidiyorsun
    Ankara'nın bu yönünü hep sevmişimdir, nereye gideceksen dediğiniz gibi max 2 araçla gidiyorsunuz
  • 04-02-2020, 23:01:26
    #11
    Hocam o dediğiniz güzargahı ben haftanın 5 günü yapıyordum. Bazen araba ile bazen toplu taşıma ile. Bünye belli bir noktadan sonra dayanamadı bıraktım işi.
  • 04-02-2020, 23:09:07
    #12
    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 toplu taşımamı korona kokan hareketler bunlar

    Şakası bir yana yorucu bir gün olmuş.
    Ahaha Unuttuğum birkaç vesait vardı, onları da ekleyince şu anda biraz daha yoruldum
  • 04-02-2020, 23:23:03
    #13
    Başakşehir'e kadar gelip çay, kahvemizi içmemen ayıp olmuş.
  • 04-02-2020, 23:24:16
    #14
    Geçmiş olsun.
  • 04-02-2020, 23:56:01
    #15
    AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başakşehir'e kadar gelip çay, kahvemizi içmemen ayıp olmuş.
    Neresindesiniz hocam
  • 05-02-2020, 00:50:46
    #16
    oguzhanyilmaz34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neresindesiniz hocam
    Valla siz neresinde isterseniz orasında olurum hocam yeterki haber verin.
    2003'den beri burdayım. 2003'den öncede Esenler Fevzi Çakmak'taydım. İlk okula kadar olduğu için pek hatıram yoktur ama.
  • 05-02-2020, 00:53:16
    #17
    AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla siz neresinde isterseniz orasında olurum hocam yeterki haber verin.
    2003'den beri burdayım. 2003'den öncede Esenler Fevzi Çakmak'taydım. İlk okula kadar olduğu için pek hatıram yoktur ama.
    özelden yazdım üstadım sevgiler