Hocam o dediğiniz güzargahı ben haftanın 5 günü yapıyordum. Bazen araba ile bazen toplu taşıma ile. Bünye belli bir noktadan sonra dayanamadı bıraktım işi.
Valla siz neresinde isterseniz orasında olurum hocam yeterki haber verin.
2003'den beri burdayım. 2003'den öncede Esenler Fevzi Çakmak'taydım. İlk okula kadar olduğu için pek hatıram yoktur ama.
Valla siz neresinde isterseniz orasında olurum hocam yeterki haber verin.
2003'den beri burdayım. 2003'den öncede Esenler Fevzi Çakmak'taydım. İlk okula kadar olduğu için pek hatıram yoktur ama.